Przedsiębiorstwo Fair Play

Przedsiębiorstwo Fair Play – etyka popłaca

Opublikowano: 18 stycznia 2017

Finałowa gala XIX edycji programu Przedsiębiorstwo Fair Play zgromadziła przedstawicieli biznesu z różnych sektorów gospodarki. Nagrodzeni zostali ci, którzy na co dzień reprezentują najbardziej etyczną postawę

W ostatnich latach tematyka związana ze społeczną odpowiedzialnością biznesu zyskuje na popularności i coraz częściej przyjmuje wymiar praktyczny – zadania z zakresu CSR weszły do stałych zadań realizowanych przez firmy, którym zależy na dobrym wizerunku, pozytywnym odbiorze społecznym, zaufaniu do marki. Przedsiębiorcy wychodzą z inicjatywą organizacji warsztatów edukacyjnych, podejmują działania, które mają na celu popularyzację zdrowego trybu życia i ekologii, angażują się w pomoc potrzebującym.

Przedsiębiorstwo Fair Play

Oprócz tego typu działań równie ważne jest stosowanie etycznych praktyk w biznesie na co dzień – w relacjach z pracownikami oraz kontaktach z klientami i kontrahentami. Właśnie takie wartości od 19 lat promuje Fundacja „Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym”, nagradzając wzorowe pod tym względem firmy w ramach corocznego programu Przedsiębiorstwo Fair Play.

Program od lat promuje etykę w biznesie i dąży do upowszechnienia tego typu praktyk w krajowym środowisku przedsiębiorczości. 25 listopada w warszawskim EXPO XXI odbyła się gala finałowa ostatniej edycji, podczas której zostały wręczone nagrody oraz certyfikaty przeznaczone dla przedsiębiorstw wyróżniających się uczciwością, rzetelnością i przywiązaniem do zasad etyki.

Finał każdej edycji programu to wielkie święto odpowiedzialnego biznesu. Również na ubiegłorocznej gali, którą poprowadziła dziennikarka i prezenterka Anna Popek, oprócz laureatów pojawili się przedstawiciele władz państwowych i samorządowych oraz sektora bankowego.

Nagrodę główną – statuetkę Przedsiębiorstwo Fair Play 2016 – przyznano 15 firmom. Ponadto kapituła programu przyznała trzy nagrody specjalne Debiut Fair Play. Trzy firmy odebrały wyróżnienia za szczególną działalność proekologiczną, a 25 przedstawicieli polskiego biznesu: prezesów, dyrektorów i właścicieli firm – wieloletnich laureatów programu – uhonorowano tytułem „Ambasador Fair Play w Biznesie 2016”. Dodatkowo 11 firm, które nieprzerwanie od 15 lat utrzymują certyfikat, zdobyło Diamentową Statuetkę Przedsiębiorstwo Fair Play. Uroczysty wieczór zakończył się balem andrzejkowym.

Fot. archiwum organizatora

Udostępnij ten post:



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Powiązane treści
Zakończyła się 26. edycja programu Przedsiębiorstwo...
Dobrowolscy
Polskie produkty, najwyższa jakość, oryginalne receptury i t...
Przedsiębiorstwo Fair Play
Na każdym kroku o naszą uwagę jako konsumenta zabiegają rekl...
Polskie przedsiębiorstwa oraz samorządy rozwijają się w...
Przedsiębiorstwo Fair play ciekawi jutra
Wraz z nowym rokiem wystartowała kolejna – XXII edycja progr...