Nowy Mercedes – Maybach klasy S

Opublikowano: 20 lutego 2018

 

W marcu na targach motoryzacyjnych w Genewie Mercedes-Benz zaprezentuje swoją flagową limuzynę – Mercedesa klasy S z logiem Maybacha.

Najnowsza odsłona tego ekskluzywnego krążownika jest jeszcze bardziej wysublimowana. Wyróżnia ją nowy kształt osłony chłodnicy, który pierwszy raz pojawił się w prototypowym coupé Mercedesa – Maybachu 6, zaprezentowanym w 2016 roku. Jako opcja pojawi się też dwukolorowy lakier, który nawiązuje do poprzednich modeli Maybacha. Zamawiający będą mieli możliwość skonfigurowania lakieru według palety dostępnej w dziewięciu kombinacjach odcieni.

Nowością jest też podwójna bezbarwna powłoka lakieru, która w połączeniu z barwami nadwozia nadaje pojazdowi niespotykany dotąd blask z efektem lakieru fortepianowego. Cały proces związany z pokryciem nadwozia drugą warstwą bezbarwnego lakieru odbywa się ręcznie. Szlifowanie i polerowanie pomiędzy poszczególnymi warstwami jest wykonywane w taki sam sposób. Odpowiadają za to specjalnie przeszkoleni lakiernicy z zakładów Maybach Manufaktura.

Wnętrze nowego Mercedesa Maybacha – zgodnie z tradycją luksusu marki – pokrywają skóra i drewno. Podczas jazdy w środku panuje niewiarygodna cisza, kabina jest świetnie wyciszona, a w połączeniu z rozkładanymi tylnymi fotelami executive z masażem mamy wrażenie, jakbyśmy nie podróżowali autem. „Eska” w topowej wersji została wzbogacona o dwie nowe tonacje kolorystyczne wnętrza – armaniakowy oraz beż sawanny. Tapicerka nappa Maybach Exclusive w tonacji czarnej występuje w połączeniu z przeszyciami w kolorze miedzianym, platynowym lub złotym.

Mercedes będzie się poruszać na 20-calowych obręczach kół. Dostępne będą cztery wzory felg, w tym jeden znany z modelu Mercedes Maybach S  Kabriolet. Maybach w wersji S 650 otrzyma dwunastocylindrowe serce o mocy 630 KM. Pierwsza setka pojawi się na liczniku po 4,7 sek. Jak przystało na limuzynę, flagowy model marki ze Stuttgartu mierzyć będzie prawie 5,5 m, a rozstaw osi to nieco ponad 3,3 m, co przekłada się na komfort pasażerów zasiadających na tylnej kanapie.

Poprzedni model limuzyny okazał się ogromnym sukcesem dla koncernu Mercedes-Benz. Świadczyć może o tym fakty, że od premiery poprzednika w lutym 2015 roku sprzedano ponad 25 tys. egzemplarzy, głównie w Rosji, USA i Chinach.

zdj. materiały prasowe

Udostępnij ten post:



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Powiązane treści
Azimut Magellano 66
Magellano 66 to jacht niezwykle funkcjonalny, dostarczający...
olejki zapachowe
Witajcie! Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, jak...
Inwestycje lubią szybkość
Jako partnerzy medialni mieliśmy okazje obserwować z...
Mercedes-AMG GT
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance 4-door Coupe to najmocnie...
rynek dóbr luksusowych
Po raz kolejny powiększyło się grono polskich konsum...