Narty Fischer

Narty Fischer – jakie technologie stosuje producent?

Opublikowano: 23 stycznia 2020

Rynek narciarski jest obecnie dość konkurencyjny, jednak narty Fischer należą do tych, które od lat utrzymują się w czołówce wyników sprzedaży. Co stoi za ich sukcesem? Przede wszystkim dopracowane konstrukcje, które zapewniają niemal idealne pakamery jazdy. Sprawdzamy, jakie technologie wykorzystuje producent, by upewnić się, że jego sprzęt wciąż należy do czołówki w branży.

Narty Fischer – uznana jakość od lat

Narty Fischer zaczęto produkować już w 1924 roku w Austrii. To jedna z najdłużej działających firm o tym profilu. Fischer, jako firma rodzinna, od początku przykładał ogromną wagę do jakości swoich produktów oraz związanego z nią zadowolenia klientów. Zawsze stawiał też na innowacje, z powodzeniem opracowując wiele rozwiązań, które zdefiniowały rynek. Dziś narty Fischer, zarówno te zjazdowe, jak i biegowe, są jednymi z najbardziej znanych i cenionych, a marka oferuje też innego rodzaju sprzęt narciarski (m.in. buty, akcesoria i odzież). Sprawdźmy, jakie technologie są obecnie wykorzystywane w najpopularniejszych modelach producenta.

Triple Radius System w modelach Fischer RC4 i RC One

Jedną z najciekawszych technologii stosowanych przez markę jest Triple Radiu System – system potrójnego promienia skrętu. Zastąpił on znany m.in. z nieprodukowanych już nart Fischer Progressor F18 system podwójnego promienia. Dzięki temu udoskonaleniu deski są jeszcze bardziej skrętne i responsywne, co wpływa na przyjemność z jazdy oraz możliwość osiągania jeszcze lepszych wyników. System wykorzystują m.in. modele Fischer RC4 na rok 2020 oraz nowe modele RC One. Dokładne parametry, jak również ceny nart Fischer z najnowszych kolekcji sprawdzisz tutaj: https://www.nartywarszawa.pl/oferta/narty/fischer.html.

Curv Booster – nowa płyta w kultowych modelach Fischer RC4

Niektóre z modeli z serii Fischer RC4 otrzymały dodatkowe ulepszenie. Dotyczy ono nart oznaczonych jako Worldcup i wyposażonych w żółty ślizg (Yellow Base). Od roku 2020 są one wyposażone w płytę Curv Booster, która umożliwia osiąganie jeszcze wyższych prędkości. Składa się ona z dwóch części i jest starannie opracowana w sposób, który pozwala na optymalne przeniesienie sił na nartę i przyspiesza jazdę w zakrętach. Dzięki temu narty Fischer z tej kolekcji zadowolą wymagania nawet najbardziej zaawansowanych, poszukujących wyzwań amatorów dynamicznej jazdy. To bowiem technologia przeniesiona z nart produkowanych specjalnie dla zawodników Pucharu Świata.

Air Carbon – karbonowe wzmocnienie nart

Karbonowe wzmocnienia stosowano już w nartach Fischer Progressor, które obecnie wycofano z produkcji, zastępując jeszcze lepszymi modelami. Bardziej dopracowana jest też technologia Air Carbon. Drewniany rdzeń jest bowiem wzmocniony również podwójną warstwą titanalu. Technologia otrzymała nazwę Air Carbon TI i pozwala cieszyć się jeszcze płynniejszą jazdą przy jednoczesnym lepszym trzymaniu krawędzi. Dzięki temu narty Fischer są też jeszcze bardziej wytrzymałe. Technologię tę znajdziemy we wszystkich nowych modelach z kolekcji 2020.

Sandwich Sidewall Construction – idealna sprężystość i sztywność

Technologia Sandwich Sidewall Construction łączy drewniany rdzeń ze ściankami bocznymi z tworzywa ABS. Całość tworzy konstrukcję „kanapki”, która zapewnia idealne parametry w zakresie sprężystości i sztywności. Narty Fischer RC4 wykorzystują też nowy kształt ścianek bocznych, dzięki któremu wchodzenie na krawędź jest jeszcze łatwiejsze. To kolejne z rozwiązań, które docenią zaawansowani narciarze korzystający z najnowszych modeli Fischer.

Udostępnij ten post:



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Powiązane treści
aktywność fizyczna
Dni stają się coraz dłuższe, zza chmur odważniej wychyla się...
Gimnastyka artystyczna
Gimnastyka artystyczna to dyscyplina sportu, budując...
Mazovia Cup
Wdniach 2-3 grudnia hala sportowa Gminnego Ośrodka Sportu i...
AWAKE
Awake, szwedzki producent desek z napędem elektrycznym oraz...
Ferrari 458
Wielu miłośników motoryzacji chciałoby przynajmniej raz prze...