Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne LEK-AM to firma znana nie tylko z wysokiej jakości produkowanych leków Rx, OTC czy suplementów diety. Konsekwentnie budując wizerunek rzetelnego pracodawcy, angażuje się w działania CSR, uczestniczy w seminariach i szkoleniach odpowiedzialności społecznej
Wspierając rożnego typu wydarzenia kulturalne, LEK-AM od pięciu lat sponsoruje Międzynarodowy Festiwal Muzyczny „Sacrum Non Profanum”, który odbywa się w województwie zachodniopomorskim, a ostatnio także w Berlinie. Jest jednym z partnerów programu społecznego Mistrz Mowy Polskiej, którego XVI gala finałowa odbyła się we wrześniu 2016 r. w Teatrze Dramatycznym im. Jerzego Szaniawskiego w Płocku.
Firma nawiązała także współpracę z Wydawnictwem Edipresse Polska, zostając mecenasem wydawanej przez nie kolekcji „Wielcy Malarze” – mistrzowskiej serii książek o życiu i twórczości słynnych artystów, których dzieła uznane zostały za kanon światowego malarstwa. W ramach tego projektu pod hasłem „polski Lekam wspiera malarstwo światowe” od sierpnia 2016 r. do października 2017 r. ukaże się 30 tomów wyjątkowych albumów najbardziej znanych malarzy.
Przedstawicieli firmy LEK-AM nie zabrakło również na VII edycji Wielkiej Gali „Luksusowa Marka Roku”, która odbyła się w sobotę 5 listopada ub. roku w Zamku Biskupim w Janowie Podlaskim. Wydarzenie organizowane jest przede wszystkim dla ludzi świata biznesu, show-biznesu i mediów. Wyśmienite menu, wykwintne alkohole, wspaniali goście oraz luksus w pełnym wydaniu były myślą przewodnią tego wyjątkowego wieczoru, który prowadzili Wiola Wrzesińska i Maciej Orłoś.
W zacnym gronie firm obdarowanych statuetką i tytułem „Luksusowej Marki Roku 2016” obok Przedsiębiorstwa Farmaceutycznego LEK-AM znalazły się m.in. takie marki jak: Eveline Cosmetics, wydawnictwo Marquard Media Polska, Kancelaria Prawna Chałas i Wspólnicy, Eco Marine, Radio Kolor, Hotel Marina Club, Herbarium Hotel&Spa, a także szwedzkie jachty Nimbus. Nagrodzone zostały również Rządowa Organizacja z Mauritiusa – tę statuetkę odebrał wiceminister turystyki Marcel Lindsay Noe – oraz jeden z najlepszych hoteli na świecie – Barrière Le Fouquet’s Paris, reprezentowany przez dyrektor marketingu Marinę Kaci.
Statuetki Luksusowej Marki Roku przyznawane są od kilku lat. Gala w Zamku Biskupim miała charakter nie tylko biznesowy, lecz także towarzyski. Jak co roku odbywała się w spontanicznej i przyjacielskiej atmosferze. Wieczór uatrakcyjniły pokazy mody, występy muzyczne gwiazd polskiej sceny i estrady, m.in.: Natalii Pujszo, Izabeli Trojanowskiej, Krzysztofa Kasy Kasowskiego czy „polskiego Pavarottiego”, czyli Dariusza Stachury.
Na scenie wystąpili ponadto: akrobatyczny duet zwycięzców V edycji „Mam Talent” – Delfina i Bartek, niezwykle efektowny zespół taneczny Grupy Pafos oraz Mistrz Świata Barmanów Krzysztof Drabik. Warto zaznaczyć, że jeszcze nigdy firma farmaceutyczna nie była w gronie laureatów Luksusowej Marki Roku, więc to właśnie LEK-AM przetarł szlaki. Statuetkę odebrała Danuta Hanna Jakubowska, PR manager.
Dodaj komentarz