Firma Huawei bezpłatnie wymieni ekran w swoich najnowszych modelach – smartfonach P20 i P20 Pro. Usługa będzie dostępna w przeciągu trzech miesięcy od daty zakupu flagowych modeli telefonów z serii P. Dodatkowo, pakiet serwisowy obejmuje także bezpłatną wymianę tylnej obudowy telefonu, gdyby uległa ona uszkodzeniu.
Jak skorzystać z usługi?
W celu skorzystania z bezpłatnej usługi wymagane jest zarejestrowanie zakupionego telefonu w przeciągu 30 dni od daty nabycia urządzenia. Zgłoszenia można dokonywać na dedykowanej stronie Huawei. https://consumer.huawei.com/pl/support/screenguaranteeregistration. Odnośnik do strony rejestracyjnej znaleźć można także w aplikacji Huawei HiCare, która jest domyślnie zainstalowana w każdym urządzeniu.
W celu dokonania rejestracji telefonu wystarczy jedynie podać numer IMEI/SN aparatu oraz datę zakupu. Dlatego należy koniecznie pamiętać, żeby zachować dowód zakupu, gdyż będzie on potrzebny w razie ewentualnej potrzeby skorzystania z usługi. Po potwierdzeniu rejestracji użytkownik otrzyma dostęp do bezpłatnego pakietu obejmującego pomoc techniczną i dodatkową ochronę.
W celu naprawy urządzenia należy dostarczyć je do najbliższego serwisu Huawei. Jeśli jednak z jakiegoś powodu klient nie jest w stanie tego zrobić, może skorzystać z opcji serwisu door-to-door. W takim przypadku smartfon zostanie odebrany przez kuriera, dostarczony do serwisu, naprawiony i zwrócony użytkownikowi w taki sam sposób. Warto nadmienić, że klient decydujący się na taką formę dostarczenia telefonu do serwisu nie poniesie żadnych dodatkowych kosztów.
– Chcemy budować z naszymi klientami długotrwałe relacje oparte na zaufaniu. Dokładamy wszelkich starań, aby osoby, które wybrały nasze smartfony, były w pełni zadowolone nie tylko z produktów, ale również z obsługi posprzedażowej. Cały czas dążymy do tego, aby uszkodzone urządzenia były naprawiane przez wykwalifikowanych specjalistów, potrafiących błyskawicznie przywrócić telefon do pierwotnego stanu – powiedział Michał Hnatowski, regionalny manager ds. serwisu Huawei.
Jest to bardzo ciekawa, rzadko spotykana usługa. Jednorazowa opcja wymienienia ekranu i tylnego panelu to próba zbudowania opartej na zaufaniu relacji z klientami. Jest to też sposób na zmniejszenie jednego z największych problemów trapiących użytkowników smartfonów, czyli łatwo pękających szkieł.
Zaprezentowane pod koniec marca smartfony P20 i P20 Pro są topowymi modelami jednego z trójki największych obecnie producentów telefonów na świecie. Są one ukłonem w stronę użytkowników, którzy wymagają od swoich smartfonów dużej mocy obliczeniowej, a także eleganckiego wyglądu.
W urządzeniach zastosowano wyświetlacze w proporcjach 18,7:9 – z wąskimi ramkami. Taka stylistyka jest najnowszym trendem w świecie urządzeń mobilnych. W obu modelach zastosowano także popularne obecnie wycięcie „notch”, które można wyłączyć w ustawieniach.
Model P20 wyposażony został w ekran LCD IPS o wymiarach 5,8 cala, pracujący w rozdzielczości 2244×1080 px. W ekranie zaimplementowany został skaner linii papilarnych. Obudowa została wykonana z dwóch tafli szkła zespojonych ze sobą aluminiową ramką i jest odporna na zachlapanie. Za wydajność smartfona odpowiada procesor Kirin 970 oraz 4 GB pamięci RAM. Dane można przechowywać na dysku o pojemności 128 GB. Smartfon pracuje na systemie Android 8.1 z dedykowaną nakładką graficzną EMUI 8.1. Pojemność baterii wynosi 3400 mAh. W modelu zastosowano dwa obiektywy aparatu: 12 Mpx RGB oraz monochromatyczny 20 Mpx.
P20 Pro wyposażono w ekran OLED o rozmiarach 6,1 cala. Całość posiada podobną konstrukcję do modelu P20, ale obudowa zastosowana w modelu Pro jest wodo- i pyłoszczelna. Zastosowano w nim 3 obiektywy aparatu: teleobiektyw 8 Mpx, obiektyw RGB 40 Mpx oraz obiektyw monochromatyczny 20Mpx. Za wydajność smartfona odpowiada procesor Kirin 970 oraz 6 GB pamięci RAM. Dysk posiada pojemność 128 GB. Pojemność baterii to aż 4000mAh.
Dodaj komentarz