Anna Kolisz: – Pomysł na biznes wynika z osobistego zainteresowania, doświadczenia i pasji, a to przekłada się na zaangażowanie i pozytywny ładunek emocjonalny do tworzonego dzieła. Każdy zaczyna swoją przedsiębiorczość od określenia tożsamości i wizji rozwoju. Jak potoczy się dalej droga biznesowa, zależy w dużej mierze od nas samych. Własna firma jest lustrzanym odbiciem naszych osobowości i wartości. Nasze doświadczenia zawodowe związane z lotnictwem nadały kierunek działalności ANKOLU.
Wraz z mężem budowaliśmy firmę od podstaw. Oboje byliśmy jej filarami, potem dołączył nasz syn z żoną. Wierzyliśmy, że tylko poprzez profesjonalizm, najwyższą jakość i etykę możemy zdobywać zaufanie rynków i budować solidną markę. Konsekwentnie realizowaliśmy zamierzone cele.
Współczesny świat szybko ewoluuje i by w nim istnieć, trzeba szybko reagować na zachodzące zmiany. Dostosowanie oferty do potrzeb rynkowych przy zachodzących zmianach polityczno-ekonomicznych w kraju i na świecie jest pożądaną umiejętnością. Naszą działalność, polegającą na obrocie specjalnym dla lotnictwa wojskowego i cywilnego, warunkują rządowe zezwolenia. Ciągły rozwój i doskonalenie we wszystkich obszarach zarządzania firmą umożliwia spełnianie oczekiwań wymagających odbiorców.
Realizujemy kontrakty dla jednostek rządowych oraz lotniczych zakładów produkcyjno-remontowych. Jesteśmy dostawcą dla departamentów MON wielu krajów świata. Z dużą odpowiedzialnością traktujemy nasz biznes, nieustannie podejmujemy nowe wyzwania, by zapewnić firmie przyszłość, a naszym pracowniom pewną i stabilną pracę.
AK: – Wiedza techniczna, znajomość branży lotniczej i międzynarodowych rynków, zaangażowanie oraz pasja pracy to nasz niewątpliwy kapitał. Osiągnięty sukces to efekt trafionych wizji rozwoju, odwagi w podejmowaniu ryzyka, optymizmu i wiary oraz podążaniu za światowymi trendami.
Czesław Kolisz: – Osiągnęliśmy status nowoczesnej firmy, ponieważ od wielu lat wdrażamy w nasze działania najnowocześniejsze technologie, które ułatwiają szybkie i sprawne realizowanie zobowiązań. Stale pracujemy nad ekspansją na nowe rynki zbytu. Poprzez posiadane przedstawicielstwa producentów branży lotniczej, budując swoisty pomost w wymianie technologicznej pomiędzy producentami z Zachodu a Wschodem.
Ponadto stworzyliśmy unikatową bazę danych produktów Jest ona prowadzona w 4 językach, w tym cyrylicy, ułatwia szybkie formowanie ofert. Jednocześnie, zarządzając firmą, jesteśmy wierni obranej na początku drogi biznesowej misji: zbudowaniu wiarygodnej firmy na solidnych filarach jakości i kompetencji, by wyróżniać się najwyższą jakością oferty.
Wysokie standardy oferowanych wyrobów i usług, wspomagane nowoczesnymi systemami informatycznymi oraz procedurami wynikającymi z wdrożonych systemów zarządzania, kompetentny personel i przestrzeganie zasad etyki biznesu pozwalają spełniać wymagania współczesnego rynku i osiągać sukcesy ekonomiczne. Nasze własne wymagania wobec siebie i ambicje mobilizują nas i nasz zespół do zwiększania dynamiki rozwoju i samodoskonalenia.
AK: – Dbamy o wizerunek i nienaganna reputację ANKOLU. Na sukcesy pracowaliśmy bardzo długo. Takim widocznym i przełomowym momentem w ich osiąganiu był rok 2009. Lada chwila przekroczymy 25-lecie naszej działalności i wciąż udaje nam się nie obniżać wysokich notowań. Prowadzimy intensywne działania marketingowe w celu pozyskania nowych odbiorców, m.in. poprzez udział w misjach gospodarczych oraz największych wydarzeniach branży lotniczej, takich jak targi i wystawy w Paryżu, Londynie, Moskwie czy w USA. To tworzy wizerunek marki i sprawia, że jesteśmy dobrze postrzegani przez naszych kontrahentów.
CK: – Sukces ma wiele smaków. Z pewnością cieszą pozytywne oceny. Mam tu na myśli oceny po wnikliwych analizach i kontrolach naszej działalności i złożonych deklaracji. Także uczestnictwo w konkursach i rankingach, w których efektem ocen są przyznawane od wielu lat wyróżnienia i nagrody. Wyróżnienia na krajowej i międzynarodowej arenie to nobilitacja do podnoszenia poprzeczki coraz wyżej, by zasługiwać na jak najwyższe laury. Siły dodaje nam także zadowolenie naszych odbiorców.
Specyfika branży lotniczej, wysokie wymagania czy dostawy na drodze przetargów dla kontrahentów resortowych i wysokie kryteria dostaw to wyzwania, którym staramy się sprostać. Sukcesy ekonomiczne i wizerunkowe umacniają pozycję, dają satysfakcję, potwierdzają słuszność obranej drogi oraz mobilizują do dalszych działań. To właśnie dodaje skrzydeł i siły w codziennej działalności.
Rozmawiała Justyna Franczuk
02-11-2015
Dodaj komentarz