ANKOL – siła w jakości, rzetelności i etyce

Opublikowano: 12 marca 2016

Zostaliśmy zakwalifikowani do elitarnego grona liderów przedsiębiorczości, którzy mimo zawirowań ekonomicznym na rynkach potrafią notować zyski dy etyki biznesu – mówią Anna i Czesław Koliszowie, właściciele firmy ANKOL

Anna i Czesław Koliszowie, właściciele firmy ANKOL

Anna i Czesław Koliszowie, właściciele firmy ANKOL

Dewizą firmy jest: „Tworzyć silną i zyskowną markę ANKOL” – czy cel został osiągnięty, czy nadal państwo ku niemu zmierzają?

Anna Kolisz: – Obrana wizja naszego biznesu powiodła się. Stworzyliśmy markę uznaną w branży lotniczej w zakresie dostaw wyrobów, usług remontowych i nowych technologii dla lotnictwa wojskowego i cywilnego. Nasze projakościowe podejście do biznesu, oparte na przestrzeganiu wdrożonych systemów jakości wymaganych na konkretnych rynkach, podnosi konkurencyjność oferty ANKOLU.

Jesteśmy obecni na 34 rynkach świata, a nasze działania marketingowe mają na celu dalszą ekspansją. Współpraca z jednostkami resortowymi wielu państw oraz potentatami w branży świadczy o dużym zaufaniu do naszej marki. By zagwarantować ciągłość działania firmy oraz zdobywać nowe kontrakty i zamówienia, musimy nieustannie wyróżniać się na wymagających rynkach. Wizerunek wiarygodnego i rzetelnego partnera mobilizuje, by nadal utrzymać osiągniętą rangę i prestiż.

W tym roku kapituła konkursu Lider Polskiego Biznesu uhonorowała ANKOL Złotą Statuetką. Jakimi działaniami wspięliście się państwo na to najwyższe podium?

Czesław Kolisz: – Z rekomendacji prezesa Business Centre Club Marka Goliszewskiego przystąpiliśmy do elitarnego klubu BCC, stając się jego członkiem. W organizowanym przez BCC konkursie Lider Polskiego Biznesu przyznano nam najpierw nominację do Złotej Statuetki Lidera Polskiego Biznesu, a w następnie 23 stycznia 2016 r. otrzymaliśmy Złotą Statuetkę. Tym samym zostaliśmy zakwalifikowani do elitarnego grona liderów przedsiębiorczości, którzy mimo zawirowań ekonomicznym na rynkach potrafią notować zyski i trwale utrzymywać osiągniętą pozycję w oparciu o zasady etyki biznesu, zachowując także troskę o sprawy państwowe i społeczne. W bieżącym roku mija 25 lat działalności ANKOLU.

Otrzymana Złota Statuetka wyraża zarówno sukces nasz osobisty, jak i całej firmy. Wartości etyczne, którymi kierujemy się w działalności, współgrające z wysokim poziomem zarządzania, posiadanej wiedzy i doświadczenia, pozwalają nam szybko reagować na zmiany i potrzeby rynków, tak dopasowując strategię i model biznesowy firmy, by zapewnić jej dalsze sprawne działania.

Czy po 25 latach prowadzenia firmy nadal każdego dnia ochoczo przystępują państwo do działania, czy może przy obecnej pozycji ANKOLU można nieco – jak to się mówi – odpuścić, bo koło kręci się samo?

AK: – Tak, zdecydowanie. Jeszcze bardziej rozumiemy potrzeby współczesnych rynków, śledzenia ich i analizy zmian gospodarczych. Nasza siła jest ściśle związana z jakością, rzetelnością, etyką i skutecznością. Wiemy, że sukces nie jest dany raz na zawsze. Wysoka ocena i znaczenie zbudowanej marki motywuje do podnoszenia sobie poprzeczki. Dlatego nadal wytyczamy priorytety, by umacniać się i rozszerzać ofertę oraz zasięg działania na światowych rynkach.

Rozmawiała Kornelia Jankowska

Udostępnij ten post:



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Powiązane treści
Daniel Katowicz
Nie bez powodu polityce naszej firmy przyświeca mott...
Chcemy jak najszerzej korzystać z nowych technologii...
Lider Polskiego Biznesu 2020
25 stycznia 2020 r. po raz 26 w Teatrze Wielkim - Operze Nar...
26 stycznia w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie...
Anna i Czesław Kolisz z redaktorem naczelnym "Magazynu VIP" - Mariuszem Gryżewskim na Gali VIP 2018
ANKOL to firma z wieloletnim doświadczeniem w branży lotnicz...