Anna Kolisz: – Obrana wizja naszego biznesu powiodła się. Stworzyliśmy markę uznaną w branży lotniczej w zakresie dostaw wyrobów, usług remontowych i nowych technologii dla lotnictwa wojskowego i cywilnego. Nasze projakościowe podejście do biznesu, oparte na przestrzeganiu wdrożonych systemów jakości wymaganych na konkretnych rynkach, podnosi konkurencyjność oferty ANKOLU.
Jesteśmy obecni na 34 rynkach świata, a nasze działania marketingowe mają na celu dalszą ekspansją. Współpraca z jednostkami resortowymi wielu państw oraz potentatami w branży świadczy o dużym zaufaniu do naszej marki. By zagwarantować ciągłość działania firmy oraz zdobywać nowe kontrakty i zamówienia, musimy nieustannie wyróżniać się na wymagających rynkach. Wizerunek wiarygodnego i rzetelnego partnera mobilizuje, by nadal utrzymać osiągniętą rangę i prestiż.
Czesław Kolisz: – Z rekomendacji prezesa Business Centre Club Marka Goliszewskiego przystąpiliśmy do elitarnego klubu BCC, stając się jego członkiem. W organizowanym przez BCC konkursie Lider Polskiego Biznesu przyznano nam najpierw nominację do Złotej Statuetki Lidera Polskiego Biznesu, a w następnie 23 stycznia 2016 r. otrzymaliśmy Złotą Statuetkę. Tym samym zostaliśmy zakwalifikowani do elitarnego grona liderów przedsiębiorczości, którzy mimo zawirowań ekonomicznym na rynkach potrafią notować zyski i trwale utrzymywać osiągniętą pozycję w oparciu o zasady etyki biznesu, zachowując także troskę o sprawy państwowe i społeczne. W bieżącym roku mija 25 lat działalności ANKOLU.
Otrzymana Złota Statuetka wyraża zarówno sukces nasz osobisty, jak i całej firmy. Wartości etyczne, którymi kierujemy się w działalności, współgrające z wysokim poziomem zarządzania, posiadanej wiedzy i doświadczenia, pozwalają nam szybko reagować na zmiany i potrzeby rynków, tak dopasowując strategię i model biznesowy firmy, by zapewnić jej dalsze sprawne działania.
AK: – Tak, zdecydowanie. Jeszcze bardziej rozumiemy potrzeby współczesnych rynków, śledzenia ich i analizy zmian gospodarczych. Nasza siła jest ściśle związana z jakością, rzetelnością, etyką i skutecznością. Wiemy, że sukces nie jest dany raz na zawsze. Wysoka ocena i znaczenie zbudowanej marki motywuje do podnoszenia sobie poprzeczki. Dlatego nadal wytyczamy priorytety, by umacniać się i rozszerzać ofertę oraz zasięg działania na światowych rynkach.
Rozmawiała Kornelia Jankowska
Dodaj komentarz