Wiśniowski wspiera małych pacjentów

Opublikowano: 1 października 2017

4 września odbyła się konferencja prasowa dotycząca akcji „Razem ratujemy małe serduszka”, której inicjatorem i organizatorem jest firma Wiśniowski. Celem akcji jest pomoc małym pacjentom Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie poprzez wsparcie fundacji ScholaCordis.

„Razem ratujmy małe serduszka” to najnowsza akcja w ramach Społecznej Odpowiedzialności Biznesu firmy Wiśniowski, która wraz z partnerami handlowymi planuje zebrać jak największą ilość środków na wsparcie Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie, gdzie codziennie toczy się walka o życie małych pacjentów.

Podczas minionej konferencji prasowej w Hotelu Sofitel Warsaw Victoria dyskutowano o idei akcji, o potrzebach fundacji oraz o konieczności wspierania tych inicjatyw. O wyzwaniach opowiadali uczestnikom konferencji: Krystyna Baran – prezes firmy Wiśniowski, Katarzyna Świderska – dyrektor marketingu firmy Wiśniowski i profesor Janusz Skalski – kierownik Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej IP UJ CM – ambasador akcji. Spotkanie poprowadził dziennikarz Filip Chajzer.

– Firma Wiśniowski istnieje od 28 lat. Od samego początku wspiera różne ważne inicjatywy. Tym razem chcemy umożliwić utrzymanie standardów leczenia i jednocześnie wspierać rozwój Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej, do czego niezbędne jest ciągłe wzbogacanie sprzętowe oddziału. To wymaga ogromnych nakładów finansowych. Dlatego zainicjowaliśmy tę akcję i zachęcamy do przyłączenia się do niej. Wierzymy, że wspólne działania pozwolą na bardziej skuteczną realizację celu, a co za tym idzie – więcej uratowanych dziecięcych serduszek  – podkreśla Krystyna Baran, prezes firmy Wiśniowski.

Inicjatywa firmy Wiśniowski inspiruje do działania coraz szersze grono odbiorców, w tym swoich klientów i partnerów handlowych. Skłania do tego atrakcyjna promocja, w ramach której zyskają jedni i drudzy, a każdy z pewnością odczuje satysfakcję z niesienia pomocy dzieciom. W ofercie promocyjnej klienci mogą skorzystać ze specjalnych warunków zakupu bram, drzwi i ogrodzeń marki Wiśniowski w wersji smartCONNECTED. Dzięki temu nowoczesna technologia inteligentnego domu jest w zasięgu ręki i wpływa nie tylko na komfort i bezpieczeństwo użytkowników, lecz także na los małych pacjentów Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie.

Konferencja prasowa była wstępem do kolejnych działań, które planuje firma Wiśniowski w najbliższym czasie. Patronat medialny nad akcją objęło radio RMF FM oraz „Dobry Tygodnik Sądecki”. Relacja ze spotkania dostępna jest na fanpage’u marki Wiśniowski.

Udostępnij ten post:



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Powiązane treści
Wiśniowski
31 lipca 2019 roku odbył się niezwykły jubileusz. Właśnie te...
Dom Bezpieczny
Pod koniec stycznia br. miała miejsce konferencja pr...