Menu
  • Menu

    Wiśniowski wspiera małych pacjentów

    4 września odbyła się konferencja prasowa dotycząca akcji „Razem ratujemy małe serduszka”, której inicjatorem i organizatorem jest firma Wiśniowski. Celem akcji jest pomoc małym pacjentom Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie poprzez wsparcie fundacji ScholaCordis.

    „Razem ratujmy małe serduszka” to najnowsza akcja w ramach Społecznej Odpowiedzialności Biznesu firmy Wiśniowski, która wraz z partnerami handlowymi planuje zebrać jak największą ilość środków na wsparcie Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie, gdzie codziennie toczy się walka o życie małych pacjentów.

    Podczas minionej konferencji prasowej w Hotelu Sofitel Warsaw Victoria dyskutowano o idei akcji, o potrzebach fundacji oraz o konieczności wspierania tych inicjatyw. O wyzwaniach opowiadali uczestnikom konferencji: Krystyna Baran – prezes firmy Wiśniowski, Katarzyna Świderska – dyrektor marketingu firmy Wiśniowski i profesor Janusz Skalski – kierownik Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej IP UJ CM – ambasador akcji. Spotkanie poprowadził dziennikarz Filip Chajzer.

    – Firma Wiśniowski istnieje od 28 lat. Od samego początku wspiera różne ważne inicjatywy. Tym razem chcemy umożliwić utrzymanie standardów leczenia i jednocześnie wspierać rozwój Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej, do czego niezbędne jest ciągłe wzbogacanie sprzętowe oddziału. To wymaga ogromnych nakładów finansowych. Dlatego zainicjowaliśmy tę akcję i zachęcamy do przyłączenia się do niej. Wierzymy, że wspólne działania pozwolą na bardziej skuteczną realizację celu, a co za tym idzie – więcej uratowanych dziecięcych serduszek  – podkreśla Krystyna Baran, prezes firmy Wiśniowski.

    Inicjatywa firmy Wiśniowski inspiruje do działania coraz szersze grono odbiorców, w tym swoich klientów i partnerów handlowych. Skłania do tego atrakcyjna promocja, w ramach której zyskają jedni i drudzy, a każdy z pewnością odczuje satysfakcję z niesienia pomocy dzieciom. W ofercie promocyjnej klienci mogą skorzystać ze specjalnych warunków zakupu bram, drzwi i ogrodzeń marki Wiśniowski w wersji smartCONNECTED. Dzięki temu nowoczesna technologia inteligentnego domu jest w zasięgu ręki i wpływa nie tylko na komfort i bezpieczeństwo użytkowników, lecz także na los małych pacjentów Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie.

    Konferencja prasowa była wstępem do kolejnych działań, które planuje firma Wiśniowski w najbliższym czasie. Patronat medialny nad akcją objęło radio RMF FM oraz „Dobry Tygodnik Sądecki”. Relacja ze spotkania dostępna jest na fanpage’u marki Wiśniowski.

    Udostępnij

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *