Menu
  • Menu

    Waldemar Piórek – WIKTORIA to inicjatywa warta promocji

    WIKTORIA to wielkie liczby. Statuetki przyznawane są w 15 kategoriach. W dotychczasowych edycjach konkursu razem udział wzięło ponad 7,6 tys. firm, a nagrody przyznano ponad 774 przedsiębiorstwom – mówi Waldemar Piórek, prezes Warszawskiej Izby Przedsiębiorców.

     

    W tym roku nagrody WIKTORIA – Znak Jakości Przedsiębiorców wręczono po raz 20. Statuetki trafiły do kolejnych 50 laureatów. Co ich wyróżniło na biznesowej mapie Polski?

    – Tegoroczna edycja konkursu WIKTORIA jest wyjątkowa i niezmiernie cieszy mnie ogromna liczba nominacji. Jubileuszowa edycja pobudziła zainteresowanie firm z całej Polski. Dotychczas zdecydowana większość przedsiębiorstw była nominowana przez organizatora i samorząd. W tym roku znacząco wzrosła liczba przedsiębiorstw, które zgłosiły udział bezpośrednio do organizatora za pośrednictwem formularza na stronie internetowej konkursu. Po pozytywnej weryfikacji i one otrzymały nominację. Poziom konkursu rośnie z roku na rok, co też jest potwierdzeniem dobrej kondycji polskich przedsiębiorstw i coraz szerszego stosowania zasad etyki biznesu. WIKTORIA to jedyny w Polsce konkurs dla przedsiębiorców, w którym nie liczy się format i wielkość firm, ale przede wszystkim rzetelność prowadzonej działalności gospodarczej. W tym roku dodatkowo przyznaliśmy jubileuszowe nagrody – osobowość XX-lecia konkursu.

    Jakie idee przyświecają organizacji konkursu i co ma decydujące znaczenie przy ocenie kandydatów do nagrody?

    – Konkurs od dwóch dekad cieszy się ogromnym zainteresowaniem i z roku na rok rośnie jego poziom, co świadczy o coraz lepszej kondycji polskiej gospodarki. Od dwudziestu lat nagradzamy najlepsze polskie przedsiębiorstwa i jako przewodniczący kapituły jestem niezmiernie dumny z polskich przedsiębiorców, z podejmowanych przez nich inicjatyw i rozwijania ich firm na zasadach etycznej konkurencji. To właśnie ci przedsiębiorcy są przyszłością naszej rodzimej gospodarki, a nagroda WIKTORIA jest wyrazem naszego uznania. Jest również czynnikiem mobilizującym do jeszcze większego wysiłku w rozwój przedsiębiorczości.

    Czy, patrząc z perspektywy czasu, założenia, jakie przyświecały początkom tej inicjatywy, sprawdziły się w rzeczywistości, a ona sama zdobyła uznanie i renomę wśród polskich przedsiębiorców?

    – WIKTORIA – Znak Jakości Przedsiębiorców stała się marką, prestiżową nagrodą potwierdzającą sukces firmy – wysoką jakość i konkurencyjność produktów lub usług w Polsce i za granicą, zbudowane na zasadach etyki biznesu. Najważniejszymi wyróżnikami konkursu są rzetelność i bezstronność wpisane w mechanizm przyznawania nagród. WIKTORIA to wielkie liczby. Statuetki przyznawane są w 15 kategoriach. W dotychczasowych edycjach konkursu razem udział wzięło ponad 7,6 tys. firm, a nagrody przyznano ponad 774 przedsiębiorstwom.

    Od wielu lat starania nagradzanych przedsiębiorców doceniają liczne instytucje rządowe, samorządowe i branżowe. Tegoroczna edycja konkursu WIKTORIA – Znak Jakości Przedsiębiorców przebiegała pod patronatem honorowym Ministerstwa Rozwoju, wojewodów i marszałków województw z całej Polski, Związku Powiatów Polskich, najstarszej i największej organizacji pracodawców w Polsce Pracodawcy RP.

    Rozmawiała Kornelia Jankowska

    Fot. archiwum organizatora

    Udostępnij

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *