Waldemar Piórek – WIKTORIA to inicjatywa warta promocji

Opublikowano: 10 stycznia 2018

WIKTORIA to wielkie liczby. Statuetki przyznawane są w 15 kategoriach. W dotychczasowych edycjach konkursu razem udział wzięło ponad 7,6 tys. firm, a nagrody przyznano ponad 774 przedsiębiorstwom – mówi Waldemar Piórek, prezes Warszawskiej Izby Przedsiębiorców.

W tym roku nagrody WIKTORIA – Znak Jakości Przedsiębiorców wręczono po raz 20. Statuetki trafiły do kolejnych 50 laureatów. Co ich wyróżniło na biznesowej mapie Polski?

– Tegoroczna edycja konkursu WIKTORIA jest wyjątkowa i niezmiernie cieszy mnie ogromna liczba nominacji. Jubileuszowa edycja pobudziła zainteresowanie firm z całej Polski. Dotychczas zdecydowana większość przedsiębiorstw była nominowana przez organizatora i samorząd. W tym roku znacząco wzrosła liczba przedsiębiorstw, które zgłosiły udział bezpośrednio do organizatora za pośrednictwem formularza na stronie internetowej konkursu. Po pozytywnej weryfikacji i one otrzymały nominację. Poziom konkursu rośnie z roku na rok, co też jest potwierdzeniem dobrej kondycji polskich przedsiębiorstw i coraz szerszego stosowania zasad etyki biznesu. WIKTORIA to jedyny w Polsce konkurs dla przedsiębiorców, w którym nie liczy się format i wielkość firm, ale przede wszystkim rzetelność prowadzonej działalności gospodarczej. W tym roku dodatkowo przyznaliśmy jubileuszowe nagrody – osobowość XX-lecia konkursu.

Jakie idee przyświecają organizacji konkursu i co ma decydujące znaczenie przy ocenie kandydatów do nagrody?

– Konkurs od dwóch dekad cieszy się ogromnym zainteresowaniem i z roku na rok rośnie jego poziom, co świadczy o coraz lepszej kondycji polskiej gospodarki. Od dwudziestu lat nagradzamy najlepsze polskie przedsiębiorstwa i jako przewodniczący kapituły jestem niezmiernie dumny z polskich przedsiębiorców, z podejmowanych przez nich inicjatyw i rozwijania ich firm na zasadach etycznej konkurencji. To właśnie ci przedsiębiorcy są przyszłością naszej rodzimej gospodarki, a nagroda WIKTORIA jest wyrazem naszego uznania. Jest również czynnikiem mobilizującym do jeszcze większego wysiłku w rozwój przedsiębiorczości.

Czy, patrząc z perspektywy czasu, założenia, jakie przyświecały początkom tej inicjatywy, sprawdziły się w rzeczywistości, a ona sama zdobyła uznanie i renomę wśród polskich przedsiębiorców?

– WIKTORIA – Znak Jakości Przedsiębiorców stała się marką, prestiżową nagrodą potwierdzającą sukces firmy – wysoką jakość i konkurencyjność produktów lub usług w Polsce i za granicą, zbudowane na zasadach etyki biznesu. Najważniejszymi wyróżnikami konkursu są rzetelność i bezstronność wpisane w mechanizm przyznawania nagród. WIKTORIA to wielkie liczby. Statuetki przyznawane są w 15 kategoriach. W dotychczasowych edycjach konkursu razem udział wzięło ponad 7,6 tys. firm, a nagrody przyznano ponad 774 przedsiębiorstwom.

Od wielu lat starania nagradzanych przedsiębiorców doceniają liczne instytucje rządowe, samorządowe i branżowe. Tegoroczna edycja konkursu WIKTORIA – Znak Jakości Przedsiębiorców przebiegała pod patronatem honorowym Ministerstwa Rozwoju, wojewodów i marszałków województw z całej Polski, Związku Powiatów Polskich, najstarszej i największej organizacji pracodawców w Polsce Pracodawcy RP.

Rozmawiała Kornelia Jankowska

Fot. archiwum organizatora

Udostępnij ten post:



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Powiązane treści
Gala Wiktoria 2023
Już po raz 26. elitarna grupa przedsiębiorców został...
Wiktoria
W sobotę, 15 października br. , po raz 25. Fundacja WIP WART...
Seriale, które warto obejrzeć
Oglądanie seriali to doskonały sposób na spędzenie czasu wol...
Laureaci XX edycji ogólnopolskiego konkursu WIKTORIA – Z...