Program lojalnościowy

Program lojalnościowy jako szansa na rozwój Twojego biznesu.

Opublikowano: 1 sierpnia 2017

Programy lojalnościowe z każdym rokiem cieszą się coraz większą popularnością. Są nie tylko doskonałym sposobem na przyciągnięcie uwagi nowych klientów, ale także niezawodną metodą na utrzymanie dobrej relacji z bieżącymi partnerami czy kontrahentami.

Dobrze przemyślane, skrojone na miarę programy są szansą na realny rozwój naszego biznesu – na wzrost zysków, zainteresowania naszą ofertą czy konkretnymi produktami. Pomagają nam zbudować niezaprzeczalną przewagę nad naszą konkurencją. Jak powinien wyglądać dobrze skonstruowany program lojalnościowy i czego się wystrzegać, wybierając ofertę dla naszego biznesu?

Dobrze przemyślane, skrojone na miarę programy są szansą na realny rozwój naszego biznesu – na wzrost zysków, zainteresowania naszą ofertą czy konkretnymi produktami. Pomagają nam zbudować niezaprzeczalną przewagę nad naszą konkurencją. Jak powinien wyglądać dobrze skonstruowany program lojalnościowy i czego się wystrzegać, wybierając ofertę dla naszego biznesu?Najczęstsze błędy.

1. Pierwszy program z brzegu to za mało. 

Jeśli wydaje nam się, że wystarczy do naszego biznesu wdrożyć jakikolwiek program lojalnościowy, jesteśmy w dużym błędzie. W dobie przesytu rynku ofertami konkurencji musimy faktycznie się wyróżnić. Nasz program lojalnościowy musi być ciekawy, inspirujący, może nawet zabawny. Na jego końcu musi stać nagroda. Super nagroda.

2. Nagroda to za mało. 

Aby przyciągnąć uwagę klientów nagroda musi wywoływać efekt ‘wow’. Książeczka z naklejkami dla naszego dziecka w zamian za zebranie 200 pieczątek w sklepie – to obecnie słaby pomysł. Czasy, kiedy wystarczyło zaoferować jakikolwiek bonus, by zyskać uwagę klientów, dawno minęły. Chcemy przyciągać nowych klientów? Dajmy od siebie coś ekstra! Może bon na zakupy w naszej sieci na kwotę 100, 200, 300zł?

3. Organizacja programu własnymi siłami – to zdecydowanie za mało.

 Nic tak nie frustruje i nie zniechęca klientów, jak skomplikowany proces rejestracji, brak możliwości zasięgnięcia porady, czy znalezienia informacji. Jeśli zależy nam na efektywnym programie lojalnościowym – postawmy na profesjonalne narzędzie, za którym stoi przemyślana strategia. Unikniemy w ten sposób wielu problemów i… kompromitacji.

Co daje nam skuteczny program lojalnościowy i jak go wdrożyć?

Z Programem Lojalnościowym Sodexo zyskamy profesjonalne wsparcie dla naszego biznesu, dzięki któremu zwiększymy sprzedaż, pozyskamy nowych klientów i zbudujemy świadomość marki w oczach kontrahentów. Eksperci Sodexo, bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu, w oparciu o sprawdzone narzędzia, specjalnie dla nas przygotują skrojony na miarę program, który doskonale wpisze się w specyfikę branży i precyzyjnie odpowie na potrzeby naszej firmy. Powierzając przygotowanie programu ekspertom Sodexo, zyskujemy pewność, że zaproponowane nam narzędzia są w pełni efektywne i sprawdzone. Otrzymamy kompleksowe, profesjonalne wsparcie na każdym etapie wdrożenia, dzięki czemu nie będziemy zmuszeni do delegowania pracownika, który musiałby poświęcić czas na zapoznanie się z tematyką programu. Nasza firma może prowadzić swoją zwykłą działalność w czasie, kiedy Sodexo pracuje na nasz zysk.

Eksperci Sodexo doskonale rozumieją, że każda branża i każda marka mają swoją specyfikę.

Zapoznanie się z naszymi wymaganiami i potrzebami umożliwi zespołowi Sodexo zaproponowanie takich rozwiązań, które najlepiej odpowiedzą na nasze aktualne potrzeby. Na każdym etapie wdrażania Programu Lojalnościowego otrzymamy profesjonalne wsparcie w zakresie tworzenia kreacji, w kwestiach prawnych, logistyce, administracji, przy wdrożeniu i komunikacji. Dzięki atrakcyjnemu katalogowi nagród nasi klienci zyskują dostęp do ponad 1500 ciekawych propozycji nagród rzeczowych i usług, z których każdy wybierze coś dla siebie. Korzyścią dla nas jest możliwość rozliczenia dopiero w momencie wyboru nagrody przez klienta. Dzięki temu w realny sposób oszczędzamy pieniądze.

Uczestnicy Programu mają dostęp do katalogu online – w każdej chwili mogą sprawdzić, ile punktów muszą zebrać, by otrzymać wymarzoną nagrodę.

Mają możliwość wyboru interesujących benefitów w różnych kategoriach, a swoje wyniki mogą kontrolować w dowolnym miejscu, o każdej porze dnia. Intuicyjna platforma online pomoże nam także przeprowadzić skuteczną komunikację z uczestnikami Programu. Nie musimy już martwić się logistyką związaną z wydaniem nagród. Wybrany upominek zostanie przesłany bezpośrednio na adres Uczestnika Programu, więc nie musimy troszczyć się o jego wysyłkę  – to wszystko zostaje po stronie Sodexo.

Udostępnij ten post:



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


Powiązane treści
wdrożenie ERP
Proces wdrożenia w firmie systemu ERP (Enterprise Resource P...
Integracja telefonii z CRM
Rozmowa telefoniczna to wciąż podstawowy środek komu...
Terminal płatniczy
Terminale płatnicze stanowią kluczowy element dla rozwoju ma...
Jak współpracować z markami
W dynamicznie rozwijającym się świecie marketingu influencer...
gadżety reklamowe na targach
Targi i kongresy to nie tylko wydarzenia; to kluczow...