Dobrze przemyślane, skrojone na miarę programy są szansą na realny rozwój naszego biznesu – na wzrost zysków, zainteresowania naszą ofertą czy konkretnymi produktami. Pomagają nam zbudować niezaprzeczalną przewagę nad naszą konkurencją. Jak powinien wyglądać dobrze skonstruowany program lojalnościowy i czego się wystrzegać, wybierając ofertę dla naszego biznesu?
Dobrze przemyślane, skrojone na miarę programy są szansą na realny rozwój naszego biznesu – na wzrost zysków, zainteresowania naszą ofertą czy konkretnymi produktami. Pomagają nam zbudować niezaprzeczalną przewagę nad naszą konkurencją. Jak powinien wyglądać dobrze skonstruowany program lojalnościowy i czego się wystrzegać, wybierając ofertę dla naszego biznesu?Najczęstsze błędy.
Jeśli wydaje nam się, że wystarczy do naszego biznesu wdrożyć jakikolwiek program lojalnościowy, jesteśmy w dużym błędzie. W dobie przesytu rynku ofertami konkurencji musimy faktycznie się wyróżnić. Nasz program lojalnościowy musi być ciekawy, inspirujący, może nawet zabawny. Na jego końcu musi stać nagroda. Super nagroda.
Aby przyciągnąć uwagę klientów nagroda musi wywoływać efekt ‘wow’. Książeczka z naklejkami dla naszego dziecka w zamian za zebranie 200 pieczątek w sklepie – to obecnie słaby pomysł. Czasy, kiedy wystarczyło zaoferować jakikolwiek bonus, by zyskać uwagę klientów, dawno minęły. Chcemy przyciągać nowych klientów? Dajmy od siebie coś ekstra! Może bon na zakupy w naszej sieci na kwotę 100, 200, 300zł?
Nic tak nie frustruje i nie zniechęca klientów, jak skomplikowany proces rejestracji, brak możliwości zasięgnięcia porady, czy znalezienia informacji. Jeśli zależy nam na efektywnym programie lojalnościowym – postawmy na profesjonalne narzędzie, za którym stoi przemyślana strategia. Unikniemy w ten sposób wielu problemów i… kompromitacji.
Z Programem Lojalnościowym Sodexo zyskamy profesjonalne wsparcie dla naszego biznesu, dzięki któremu zwiększymy sprzedaż, pozyskamy nowych klientów i zbudujemy świadomość marki w oczach kontrahentów. Eksperci Sodexo, bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu, w oparciu o sprawdzone narzędzia, specjalnie dla nas przygotują skrojony na miarę program, który doskonale wpisze się w specyfikę branży i precyzyjnie odpowie na potrzeby naszej firmy. Powierzając przygotowanie programu ekspertom Sodexo, zyskujemy pewność, że zaproponowane nam narzędzia są w pełni efektywne i sprawdzone. Otrzymamy kompleksowe, profesjonalne wsparcie na każdym etapie wdrożenia, dzięki czemu nie będziemy zmuszeni do delegowania pracownika, który musiałby poświęcić czas na zapoznanie się z tematyką programu. Nasza firma może prowadzić swoją zwykłą działalność w czasie, kiedy Sodexo pracuje na nasz zysk.
Zapoznanie się z naszymi wymaganiami i potrzebami umożliwi zespołowi Sodexo zaproponowanie takich rozwiązań, które najlepiej odpowiedzą na nasze aktualne potrzeby. Na każdym etapie wdrażania Programu Lojalnościowego otrzymamy profesjonalne wsparcie w zakresie tworzenia kreacji, w kwestiach prawnych, logistyce, administracji, przy wdrożeniu i komunikacji. Dzięki atrakcyjnemu katalogowi nagród nasi klienci zyskują dostęp do ponad 1500 ciekawych propozycji nagród rzeczowych i usług, z których każdy wybierze coś dla siebie. Korzyścią dla nas jest możliwość rozliczenia dopiero w momencie wyboru nagrody przez klienta. Dzięki temu w realny sposób oszczędzamy pieniądze.
Mają możliwość wyboru interesujących benefitów w różnych kategoriach, a swoje wyniki mogą kontrolować w dowolnym miejscu, o każdej porze dnia. Intuicyjna platforma online pomoże nam także przeprowadzić skuteczną komunikację z uczestnikami Programu. Nie musimy już martwić się logistyką związaną z wydaniem nagród. Wybrany upominek zostanie przesłany bezpośrednio na adres Uczestnika Programu, więc nie musimy troszczyć się o jego wysyłkę – to wszystko zostaje po stronie Sodexo.
To dziś podstawa w marketingu
Nagroda to za mało.