W wydarzeniu wzięli udział liczni goście specjalni i osobowości branży fashion. Na scenie i podczas pokazów można było zobaczyć top modela Mateusza „Górala” Jarzębiaka, a także posłuchać wykładu branżowego Anny Rasiewicz oraz skorzystać z konsultacji na temat promocji marki odzieżowej w Polsce. W trakcie wydarzenia porad stylizacyjnych udzielały specjalistki od wizerunku z mystyle BOX. Ponadto goście mogli skorzystać z ofert w „Strefie beauty” oraz otrzymać pamiątkowe zdjęcia z imprezy.
Sercem wydarzenia były „Strefa showroom” ze stanowiskami sprzedażowymi oraz pokazy kolekcji damskich, męskich i dziecięcych, podzielone na kilka bloków: Parada Projektantów, w której w dwóch odsłonach można było podziwiać najnowsze kolekcje m.in.: Anny Drabczyńskiej, Unicorno, EMC Studio, Bodyych, Arrow, Art Motyw, D’Art. W sobotniej wieczornej Gali Fashion Meeting zaprezentowano projekty marek: GLB, Magda Hasiak, Mimika, Pigmejki, Nun-mi, Pawo.
Ponadto na wybiegu w szpalerze najlepszych modelek można było zobaczyć występującą gościnnie piękną Maję Plich – partnerkę detektywa Krzysztofa Rutkowkiego. Goście mogli zobaczyć również pokaz w offowym klimacie, w którym zaprezentowana została kolekcja XATO Adrian Lewandowski. Zwieńczeniem niedzielnej Gali Fashion Meeting i pokazów siódmej edycji Wrocław Fashion Meeting był nietuzinkowy performance modowy francuskiej perukarki Lalaz Couture.
Wyjątkowym elementem imprezy był pokaz specjalny pod intrygującym tytułem „Kto za tym stoi?”. Pierwszy raz w Polsce projektanci osobiście zaprezentowali siebie i swoją markę na wybiegu.
Organizatorzy imprezy nie zapomnieli o najmłodszej klienteli, dla której dedykowana była „Strefa kids Fashion”: wzbogacona atrakcjami dla najmłodszych. Ponadto tradycyjnie odbyły się pokazy mody dziecięcej, w których zaprezentowane zostały kolekcje marek: MeMola, Minimi, Bexa i Domino.
Styliści i blogerzy także mieli okazję do zaprezentowania swoich stylizacji w konkursie Stylowy Wrocław. To jedyny taki konkurs w Polsce. Odbywa się w dwóch etapach, z czego pierwszy jest plebiscytem internetowym, a drugi prezentacją najlepszych stylizacji na wybiegu. Pula nagród rzeczowych przekraczała wartość 6 tys. zł, a laureatami najlepszych stylizacji inspirowanych hasłem „Zrób się na szaro” zostali: Aleksandra Rondzista (pierwsze miejsce), Sonia Dziech (drugie miejsce), Katarzyna Wiśniewska (trzecie miejsce). Plebiscyt internetowy, który odbywał się w portalu partnera konkursu, wygrał ilością 11832 głosów Sebastian Wyszyński – autor bloga Men40+.
Sponsorzy nagród: Ambaras, Brylove, Centrum EQ, Diverso Design, EMC Studio, Evenement, Grey Mouse Fashion, La Tienne, Madisso, Multikino, Noza Nova, Pigmejki, Projekt Trzy Baby, Sheirt, Sublimo, Sylveco
Partnerzy: Stadion Wrocław, ibis budget Wrocław Stadion, Manufaktura Urody Katarzyna Fitrzyk, Agnieszka Gajda-Juzak Hair Designer, Feszyn.com, Mystyle BOX, FujiFilm, Kazar, Biletin, Ticketpro
Patronat: Wrocław – Miasto Spotkań
Patroni medialni: Radio ESKA, STRÖER, ECHO24.TV, Gazeta Wyborcza, Multikino, AVANTI24.pl, STYL.PL, MADAME, moda&styl, Moda w Polsce, Imperium Kobiet, modnamoda.pl, www.wroclaw.pl, Businesswoman & life, KochamWroclaw.pl, ModnaUlica.pl, „Magazyn VIP”, fashionweare.com, maxmodels.pl, Rynek Mody, Feszyn.com, TuWroclaw.com, dlaStudenta.pl, kulturaonline.pl
Organizator: Sequence
Fot. archiwum organizatora, materiały prasowe
Dodaj komentarz